VOLEI SÈNIOR Grup FEMENÍ
CUBELLES "A" - CUBELLES "B"

Març
cubelles

av/onze de setembre s7n

CUBELLES "A"
CUBELLES "B"

Com ens agradaria poder gaudir d’un partit amb regularitat de principi a fi.

Els dos primers quarts ens deixen unes sensacions no massa bones... han passat 24 minuts i no hi ha manera de que les jugades acabin bé. El gol en contra al final del segon quart, encara ajuda menys a sortir del forat on ens hem ficat.

Al tercer i a l’últim quart apareix aquell esperit de lluita, entrega, i bon joc que tant ens agrada. Aconseguim empatar i a partir d’aquí comença per nosaltres un nou partit. Tant és si guanyem o no, a aquestes alçades ens estimen més veure que l’equip està motivat, que hi va, que no dona respir, que el marcador no els condiciona, que dels errors se n‘aprèn.

Som capaços de remuntar, l’Arboç ens empata, i sense deixar d’intentar-ho  els nostres s’avancen una vegada més amb un gol importantissim. Aquests nens s’han transformat,  ara sí. A partir d’aquí ens regalen jugades i més jugades que ens fan aixecar del seient i així arriben dos golets més per acabar de gaudir plenament del partit.

Alineació: Jan,Robert(2), Martí,Oriol, Àlex(1), Noel, Ricard,Aleix(1), Pau,Arnau, Xavier(1), Pau P.