VOLEI SÈNIOR Grup FEMENÍ

Febrer

ESTEVE
MARTÍ

Quan l’arbitratge no és encertat, nosaltres em de fer més esforços per augmentar la diferència de gols i que no ens passi factura.

La Blanca s’avança al marcador amb dos gols només començar i molt seguits. Van passant els minuts i amb treball, l’Atlètic, aconsegueix empatar un partit dels difícils.

Comencen l’últim quart amb moltes possibilitats (sembla que ho adreçaran), però perdonen massa i no estan concentrats.

Al minut 46 l’àrbitre trenca el partit donant la llei de l’avantatge en una jugada que no acaba en gol i per sorpresa de tots, inclosos la pròpia Blanca que no saben que ha “pitat”, es treu un penal de la màniga i sentencia el partit. No es pot donar un avantatge i, si no acaba en gol, donar una segona oportunitat amb un penal que ja ha passat. O avantatge o penal, tot no!!.

El resultat just hagués estat un empat, perquè ningú va fer mèrits per més, però el futbol és així. I de res serveix lamentar-se si no posem els cinc sentits al camp. No podem lluitar contra les adversitats, però si espavilar avanç perquè passi el que passi no ens haguem de penedir de no haver-ho intentat amb totes les forces.

Alineació: Robert, Martí, Oriol, Àlex, Noel(1), Aleix, Pau, Arnau, Xavier(1), Pau P., Xavi.