Cubelles "E" - F.E. Atlètic "C"

Març
Cubelles

Josep Pons i Ventura

Cubelles "E"
F.E. Atlètic "C"

Tot i haver guanyat per la “mínima”, hem aconseguit mantenir el marcador a zero per segona vegada en aquesta temporada. Tant important és marcar, com que no ens marquin.

El Cubelles estava  ben posicionat al camp, amb les mides molt ben preses de l’espai de joc, per tant no corrien en va. Els nostres s’han fet un fart de córrer i al final l’esgotament físic es feia present.

El resultat pot semblar una mica pobre, però tot te una explicació...el fet de fer  canvis en les posicions de l’equip per intentar donar la màxima polivalència als jugadors, fa que no estiguin del tot ubicats al terreny de joc, que perdin la posició i se’ls hagi de corregir constantment, però ja n’aprendran, que d’això es tracta i aquest era un bon partit per provar coses noves. Encara que no es resolguin els partits àmpliament, veiem les moltes i moltes ocasions de perill que ocasionen, amb treball  ja sortirà. La gràcia és no baixar la guàrdia.

Vam tenir uns porters inspiradíssims que ens van salvar en vàries ocasions i si no hi arribaven allà tenien els companys per donar un cop de mà (o de cap). Tots dos es van endur l’ovació del públic.

Els pares vam patir com mai, però sense perdre la confiança en l’equip.

Alineació: Jan, Robert, Martí, Oriol, Àlex, Noel, Ricard, Aleix, Pau, Arnau(1), Xavier, Pau P.