F.E. Atlètic "C" - Sant Sadurni "A"

Febrer
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Sant Sadurni "A"

Perdem però amb classe, amb un rival més preocupat per l’estratègia i la picardia que de jugar bé.

Només començar el partit hem tingut dues oportunitats claríssimes que el porter contrari s’ha trobat a les mans. I ja se sap que, tot i jugar bé, quan es perdona massa s’acaba pagant car.

Tot i seguir intentant-ho no s’acabava de trobar el forat. Just avanç d’acabar el primer quart  el Sant Sadurní  fa un gol que  cau com una gerra d’aigua freda. Els ànims baixen i sense reacció per part nostra arriben dos gols més. El 0-3 és un resultat massa ampli per la feina que està fent el contrari, però nosaltres tampoc estem fins. Quan aconseguim posar-nos dins el partit i juguem com sabem, aconseguim escurçar diferències. Ara  tornem a jugar bé, la possessió de pilota és clarament a favor de l’atlètic i les jugades es succeeixen de tal manera que el Sant Sadurní acaba demanant l’hora, i amb neguit es fan seguidors de la moda de xutar de mig camp.

Som conscients que la picardia no és el nostre fort, ja hi haurà temps per aprendre’n. El joc dels atlètics és noble i l’amor propi, davant els comentaris d’una banqueta contraria desestabilitzadora, els fa celebrar els gols amb  alegria sense pensar en el resultat final.

Alineació: Jan, Robert, Martí, Oriol, Àlex, Noel (1), Ricard, Aleix, Pau, Arnau(1), Xavier, Pau P.