Calafell "E" - F.E. Atlètic "C"

Febrer
Calafell

Mpal. Calafell

Calafell "E"
F.E. Atlètic "C"

No va ser un gran partit en quant a joc, però han tret tres punts davant d’ un equip que no mereix estar tant avall a la classificació.

Era un bon dia per aplicar “in situ” els aprenentatges dels entrenaments,  de provar coses noves i fer canvis en les posicions per anar polint  la polivalència de cadascun.

Al primer quart van sortir una mica freds,  van ser uns minuts fluixos i amb un àrbitre molt estricte en quant al reglament. Mica a mica s’anaven ficant dins el partit i els dos primers gols (al segon quart) van venir la mar de bé per encarar la resta de partit. Al tercer quart van seguir intentant-ho, però no els acabaven de sortir les coses bé. No és que no volguessin, simplement no sortien les coses com les pensaven. Finalment a l’últim quart va venir el gol de la tranquil·litat. Tot i tenir els virus d’aquesta època de l’any instal·lats a la majoria de l’equip (entrenador inclòs), tots plegats se’n van sortir prou bé.

Un fet destacable, que ja va sent  bastant habitual, és el de treure de mig camp amb un xut directe a porteria, una moda que ja hem patit amb tres equips més. Per altra banda del tot legal, segons sembla, però no en el nostre llenguatge; aquí juguem tots, no un de sol. El propòsit és guanyar, no només la finalitat.

L’anècdota del partit la va posar l’Àlex que tot i no jugar perquè havia estat malaltó, va venir a veure els seus companys. Va retransmetre el partit des del seu punt de vista de jugador,  explicant  les jugades assajades per tranquil·litat nostra.

La pluja ens va acompanyar durant tot l’escalfament i el començament del partit. Semblava que se’ns hagués mullat la pólvora perquè no vam acabar d’arrancar  ni jugar del tot bé. Però fet i fet, va sortir el sol.

Alineació: Jan, Robert, Martí, Oriol(1), Noel, Ricard(1), Pau, Arnau(1), Xavier, Pau P.