F.E. Atlètic "C" - Olerdola "B"

Febrer
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Olerdola "B"

Tot i que ens van fer patir una mica (per por a que baixessin la guàrdia), un gol al començament del partit, donava ales i confiança a un equip lluitador i organitzat de principi a fi. Així si!.

Les jugades treballades als entrenaments comencen a donar resultats, tenen ganes d’aprendre i capacitats per seguir millorant. Hi ha una cosa que només adquiriran amb el temps: l’experiència. Pel demés, amb entrenament, treball i explotant les virtuts de cadascun se’n sortiran.

La crònica d’aquesta setmana es pot resumir en el següent paràgraf: cada un dels jugadors d’aquest equip tenen detalls personals que posats en conjunt fan que tots disfrutem del seu joc, i ells també s’ho passin bé, se’ls hi nota. Quan un marxa de cara a porteria des del darrere de tot, un altre es queda a suplir el lloc; quan un no arriba per que no és tant veloç, hi arriba un altre que recull la jugada i la velocitat marca la diferència; quan un dubta a l’hora de prendre una pilota, un altre s’avança i se la fa seva per donar temps de reacció i finalitzar la jugada; quan un veu la jugada i la posició del company, l’altre ja corre perquè sap on li passarà; quan el rival encara porteria, corren per protegir el porter i no deixar-lo sol i quan treu el porter contrari no esperen a que l’agafi un altre jugador, insisteixen fins a fer-se-la seva.  Si marquem ho celebrem junts i si ens marquen ens animem junts i seguim. Quan treballen en equip i no perden la posició al camp, sembla que no facin res, però al rival se li fa difícil avançar amb la pilota.

Alineació: Jan, Robert(2), Martí, Oriol, Àlex, Noel, Ricard(2), Pau, Arnau,Xavier, Pau P.