Sitges "B" - F.E. Atlètic "C"

Gener
Sitges

Estadi Municipal d'Aiguadolç

Sitges "B"
F.E. Atlètic "C"

Dominar en els tres primers quarts i que ens empatin a l’últim, no te consol.

Dissabte 26 de gener, camp d’Aiguadolç, durant l’escalfament: -Les sensacions de la grada son bones, el Sitges és un rival directe però molt igualat amb nosaltres en quant a joc, ja ho vam veure a la primera volta, per tant, tots amb ànims de fer un bon partit.

1er,2on i 3er quarts: -Domini aclaparador dels Atlètics;

minut 3 gol de jugada ben treballada, sortida des del darrere amb bona entesa entre els nostres i acaba al fons de la xarxa;

minut 16 gol de velocitat no sense haver aixecat primer el cap per veure si hi havia un jugador millor posicionat i amb tota la fredor del món xut impecable des de fora l’àrea per tota l’esquadra;

minut 28 gol com a premi a l’ insistència i a ser al lloc indicat desprès d’una centrada fantàstica per rematar de cap entremig de tota la defensa rival, que ja te mèrit,  perquè el jugador és el més baixet de l’equip;

minut 33 gol que arriba desprès de molts minuts preciosos, amb jugades on el rival no pot fer-hi res per aturar-los tot i posar-hi ganes;

minut 35 gol del Sitges que s’agafen amb esportivitat perquè han baixat una mica la intensitat i s’acaba el quart.

Si el partit hagués acabat aquí diríem que és un dels millors partits de la temporada a tots els nivells, amb parades de mèrit, defensant amb seguretat i controlant-la, conduint la pilota correctament  amb filigranes incloses i  finalment obtenint el premi del gol. I tot buscant els companys, sense emborratxar-se de pilota, sense perdre-les amb xuts a l’infinit que no porten a res,  conservant la posició al camp tret d’alguns moments en els que es fa inevitable per com apreta el rival, i sempre amb una actitud excel·lent.

4rt quart: -Desgavell a les línies, pèrdues de posició aclaparadores;  minut 44 gol en contra desprès d’una jugada on ningú està al lloc que li pertoca; minut 47 gol en contra provinent d’uns minuts molt bojos i sense control; minut 48 gol en contra de falta directe lateral i que inexplicablement ningú es posa a la barrera per dificultar el xut. Final del partit i cares d’incredulitat.

Han dut el rival de corcoll, no tenien cap possibilitat amb el nostre joc, i no serà perquè no ho provessin,  però la sensació és d’haver perdut un partit importantíssim amb un rival directe, no pel fet de perdre, sinó per la manera com ho hem fet.

La sensació no és d’haver aconseguit un punt, la sensació es d’haver-ne perdut 3.

Alineació: Jan, Robert, Martí, Oriol, Àlex, Noel, Ricard(2), Aleix(1), Pau(1), Arnau, Xavier, Pau P.