CADET MASCULÍ
ÒDENA - QUINTÍ

ÒDENA
QUINTÍ

Partit difícil de descriure quan no es juga a res, amb un resultat desfavorable massa ampli.

M’agrada’t l’esportivitat mostrada per les dues aficions i els nens, però sobretot de l’entrenador del Mas Catarro quan en un bot neutral al començament del partit van fer un  gol. Va ensenyar  al seu jugador que d’aquesta manera no si val, que ens havien d’haver tornat  la pilota. Això si que és joc net.

No m’agrada’t que estàvem més preocupats per defensar que per jugar i marcar gols. Tot i que el rival venia fort, no em d’oblidar que ja hem jugat amb equips igual de forts que ells i la diferència no ha sigut tant amplia.

No m’agrada’t veure els nens tristos, desmotivats, desorientats al camp, impotents davant un rival que ho ha xutat tot. Han sabut jugar-nos de tu a tu, han estat  atents i ens prenien la mida a cada pas. No és així com els atlètics afrontaven els altres partits.

No m’agrada’t que els vam fer més bons del que eren. Simplement no vam jugar. Sense desmerèixer el rival, el resultat va ser massa ampli tenint en compte que, per part nostra, equip i possibilitats n’hi ha.

No m’agrada’t que no sabéssim reaccionar, havent-hi equip com hi ha. No m’explico com no érem capaços de mantenir la posició al camp ni recuperar-la quan la perdíem, de lluitar tots les pilotes i no anar-hi al darrera quan ens la prenien. Som un equip, tant quan marquem com quan ens marquen. Aquesta és la finalitat, ser un equip, ajudar-nos. Si ho som, podrem perdre però amb el cap ven alt.

M’agrada’t que un cop acabat el partit tots vam passar pàgina i ens vam posar a pensar en el partit de la setmana vinent.

M’agrada’t veure que ,malgrat la derrota, tenim ganes de fer bon futbol.

M’agrada’t l’aplaudiment conjunt de la grada cap als nens dels dos equips.

Alineació: Jan, Robert, Martí, Àlex, Noel, Ricard, Aleix, Pau, Arnau, Xavi(1).