Vilanova "C" - F.E. Atlètic "C"

Desembre
Vilanova i la Geltrú

Mpal. Vilanova i la Geltrú

Vilanova "C"
F.E. Atlètic "C"

A tres quarts de vuit del matí agafàvem “carretera i manta” (literalment) i cap a Vilanova falta gent.

Amb vent, fred i son a les orelles, els Atlètics van jugar  contra un Vilanova seriós i ben posicionat, que va prendre la iniciativa de l’encontre.

Però quan es van despertar els nostres, ja no hi va haver manera d’aturar-los.

Els canvis en la col·locació dels jugadors al camp van ser positius.  Les rotacions posicionals van ser efectives i se’ls hi va treure  profit. Hem de destacar que tot i no ser al seu lloc habitual, totes les línies del camp van ser capaces de fer bellugar el marcador. Això és bo, perquè ens adonem que entre tots ho podem fer tot.

Ha valgut la pena passar fred i sentir el vent per veure’ls  al terreny de joc, sobretot pel Fair Play que hi va haver per ambdues bandes.

L’únic punt negatiu de la jornada va ser el terreny de joc tant dur que ens vam trobar. La pilota botava moltíssim, es feia difícil de controlar i els jugadors relliscaven. Donava la sensació que duien patins de gel als peus i no botes.

La lluita i entrega  en els dos quarts finals, van fer que més d’un tingues una merescuda migdiada per recuperar forces. Ara,  gràcies a aquestes mini vacances de pont, ja han carregat les energies de cara al proper rival.

Alineació: Jan, Robert(1), Martí, Àlex, Noel(1), Ricard(1), Aleix(1), Pau, Arnau, Xavier, Pau P.