F.E. Atlètic "C" - Torrelles "A"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Torrelles "A"

L’empat d’aquesta jornada ens deixa gust a VICTÒRIA, ja que sense tenir en compte el resultat, ens va servir de jornada de REFLEXIÓ(i mai millor dit en el context electoral del cap de setmana).

Va ser un partit dur, tant físicament com anímicament. L’Atlètic va aguantar estoicament els tres primers quarts amb el resultat favorable. Ben posicionats al camp, creant  jugades de mèrit i sortint amb la pilota des del darrere. A l’últim quart, però, es va notar que els nostres no estan acostumats a segons quines coses i s’adonaven de que NO TOT S’HI VAL.  Sobretot avui hem après, gràcies al rival, que és el que no s’ha de fer al camp.

Tant és així que el Mister, un cop acabat el partit, no sabia com felicitar els seus nois sense escandalitzar-los  i va acabar dient però sense dir-ho:  -heu jugat de xxxx xxxx......vull dir.....MOLT BÉ. (Per allò de l’edat i les paraulotes).

Aquests nois ens van fer sentir orgullosos de pertànyer a l’entitat on som.

No oblidem que estem al futbol de formació. Definició de FORMACIÓ: 1.Donar forma, emmotllar.  2.Educació, preparació que rep una persona.  3.Fer quelcom ajuntant vàries persones. 4.Posar en ordre, per llista o en files. 5.Preparar a algú perquè faci quelcom bé, donant-li els coneixements necessaris. Extret del Diccionari de la llengua Catalana.

La classe pràctica d’aquest dissabte ha estat d’allò més instructiva, tant pels nens com pels grans. La setmana passada ja vam dir que aplaudiríem el bon joc, fos quin fos el resultat, per tant....us mereixeu UN APLAUDIMENT BEN GRAN!!!.

Alineació: Jan, Robert, Martí, Oriol, Àlex, Noel(2), Ricard, Pau, Arnau,  Xavier(1), Joel, Pau P.