l'Arboç "B" - F.E. Atlètic "C"

L'Arboç

Mpal. L'Arboç del Penedès

l'Arboç "B"
F.E. Atlètic "C"

Aquesta “victòria” ens ha d’ensenyar que cap rival és fàcil, que no es pot sortir refiat, encara que estiguin a la cua de la classificació.

Em viscut un d’aquells partits que “a priori” semblen fàcils, tot i que una veueta  ens deia que no es pot sortir al camp pensant que ja ho tenim tot fet. El partit s’ha de jugar.

Vam arribar a tenir un marcador favorable d’1 a 4, però no el vam saber mantenir. L’Arboç s’acostava cada cop més a la nostra porteria i en vàries ocasions creant molt de perill, sobretot a les sortides de córner.

Els nostres nois no van fer el joc al que ens tenen acostumats  de jugar la pilota, parar-la, passar-la, mirar avanç de xutar, anar a buscar-la,en definitiva jugar en equip,semblava que la pilota els cremes els peus.

Val a dir que l’encert de cara a porteria ens va salvar els mobles, però si ens ho arribem a pensar una mica més tard no hi haguéssim sigut a temps.

Toca seguir preparant els entrenaments  per anar als partits amb concentració, sense perdre la posició al camp, estant atents a les jugades, sabent reaccionar  a pilota parada,  trenant com saben fer, i jugant al futbol que fins ara tant hem aplaudit i aplaudirem, deixant de banda si el resultat es favorable o no. Endavant nois!!!!

Alineació: Jan, Robert, Martí, Àlex, Pablo(4), Noel, Ricard, Pau, Arnau(1), Xavier, Pau P., Oscar(1).