Mainada
Jornada 10
MONTAGUT "C" - MONTAGUT "A"
Diumenge 24

? - ?

abril
Vilafranca del Penedès

camp de futbol Escola Montagut

MONTAGUT "C"
:
MONTAGUT "A"

Partit viscut amb intensitat, tant a dins com a fora del camp, amb un tercer quart marcat per un “creure en si mateixos”.

El partit d’aquest dissabte ha tingut una “claca” d’excepció. Ens venien a donar suport, tot i haver estat malaltons, en Jan i en Pau, que  anaven fent de missatgers entre el Marc (el nostre entrenador, que no va poder estar al costat dels seus jugadors per una qüestió burocràtica) i el delegat que va haver d’assumir les funcions.

Si comptem que el Marc no va poder estar a la banqueta, que els nens de la Blanca eren molt i molt alts i que els nostres van sortir intimidats...... ens temíem el pitjor. Per postres el camp era molt estret i la pressió de l'equip contrari ens impedia jugar la pilota amb comoditat, sobretot des del darrere.

Primer quart de tanteig per ambdues bandes mesurant les capacitats del rival.

Segon quart, la Blanca s’avança al marcador tot i tenir nosaltres un joc més ràpid i algunes ocasions de gol.

Tercer quart de revolució a les nostres files, motivació i capgirada de marcador amb un joc molt intens, tant a la porteria i la defensa (aturades i feina no tant vistosa, però necessària), com també al mig del camp i la davantera (difícil paper el de   conduir la pilota i que acabi en gol) que ens ha dut a fer un hat-trick.

Quart quart que davant l’ insistència de la Blanca els nostres van donar la talla i en un contraatac marcàvem l’últim gol que feia pujar l’1-4 definitiu.

Van creure en les seves possibilitats d’empatar i guanyar  a una Blanca Subur ben posicionada i ocasionant perill.      L’enhorabona a tots.

Alineació: Robert, Martí, Pablo(3), Àlex, Noel, Ricard, Aleix, Fran, Arnau, Xavier(1), Pau P.