F.E. Atlètic "C" - Cubelles "E"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Cubelles "E"

Victoria dels Atlètics davant d’un Cubelles que no ens ho va posar fàcil.

El partit començava amb una grada del tot entregada, per ambdós costats. Aquesta vegada  no hem sortit adormits, i des del primer minut  hem anat a jugar la pilota.

Ens enfrontàvem a un equip que venia a plantar-nos cara. Tot i que el resultat hagués pogut ser  més abundant a favor nostre, el Cubelles es va posicionar bé al terreny de joc i en algun moment ens va fer  anar de corcoll.

Els petits Atlètics no van baixar la guàrdia. A cada línia del camp es veia que hi posaven ganes, que s’esforçaven, que insistien per acabar la jugada, que lluitaven per recuperar la pilota  ja que en alguna ocasió perdíem el joc col·lectiu. Però una vegada més, l’actitud positiva també compta, i molt, per treure el partit endavant.

Des de la grada ja cantàvem els gols... i la pilota que no entrava. Però aquests nois no s’han cansat de perseguir la jugada. Han sigut perseverants i al final la recompensa ha arribat.

Aquest dissabte em vist uns porters amb més seguretat, una defensa protectora, un mig camp treballador i uns davanters lluitadors.

Volem enviar una salutació carinyosa al nostre company Aleix que el tenim de baixa, però que aviat tornarà amb les piles carregades.

Alineació: Jan, Robert(1), Martí, Àlex, Pablo(1), Noel, Ricard(1), Pau(1), Arnau, Xavier, Pau P.