Sant Sadurni "A" - F.E. Atlètic "C"

Octubre
Sant Sadurní d'Anoia

Mpal. La Triola

Sant Sadurni "A"
F.E. Atlètic "C"

La paraula que defineix millor l’equip en aquest mes d’octubre és: ACTITUD.

Vam trobar-nos en un grup nou, on els nens no es coneixien, on per alguns era la primera vegada que jugaven en una competició federada, amb entrenador nou i companys nous.

La sorpresa dels 2 primers partits amistosos de pre-temporada va ser majúscula...semblava que havien estat jugant junts tota la vida. S’ho passaven bé i ens feien disfrutar als pares, i a més a més guanyaven per golejades.

Un cop començada la lliga, sabíem que no seria tan fàcil. A la primera jornada vam rebre el Sitges a casa. Partit de remuntar cada gol que encaixàvem  lluitant les pilotes en tot moment i no donant-ne cap per perduda. Grans aturades dels dos porters que rebien la felicitació dels companys  i una grada entregada. En definitiva, no es van deixar intimidar per un rival més alt i amb més cos. Alineació: Jan, Robert (1), Martí, Pablo, Àlex, Noel, Ricard, Aleix (1), Pau, Arnau, Xavier, Pau P.

La segona jornada ens vam desplaçar al camp del Base Olèrdola on vam sortir una mica adormits al primer quart tot i la bona col·locació al camp. No va trigar gaire a  venir el despertar de gols amb grans assistències i bon joc que es va anar mantenint fins al final del partit tot i que el rival es va créixer en els últims minuts. Cal destacar l’esforç dels petits atlètics, que van realitzar un bon partit de treball en equip, neutralitzant la força del contrari amb constància. Alineació: Jan, Robert, Martí, Pablo(5), Àlex, Noel, Ricard, Aleix, Pau, Arnau, Xavier(1), Pau P.

Tercer partit de temporada i, com en els dos partits anteriors, els costa arrancar al primer quart. El Calafell no va deixar passar l’oportunitat d’avançar-se al marcador. Aviat però, els petits atlètics han sabut reaccionar i entrar en el partit. La concentració ha anat millorant a mida que avançaven els minuts i el marcador ha reflectit l’actitud positiva que han mostrat els nens. Novament una remuntada amb passades i detalls que ens sorprenen als propis pares. Alineació: Jan, Robert(1), Martí, Pablo(3), Àlex, Noel, Ricard, Aleix, Pau(1), Arnau, Xavier(1), Pau P.

Quart partit de temporada i primera derrota. Ens enfrontàvem al Sant Sadurní, un dels equips més forts.  El St. Sadurní ha jugat amb picardia i aprofitat totes les jugades. Nosaltres jugàvem més amb el cor que amb el cap. Ha sigut un partit d’aprenentatge per veure i corregir els nostres errors de cara als proper rivals. Equip n’hi ha!!! Ànims nois!!!. Alineació: Jan, Robert, Martí, Pablo(2), Àlex, Noel, Ricard, Pau, Arnau, Xavier, Pau P.

Aquesta colla és molt nova però l’actitud que mostren al camp ens fa pensar que es coneixen de tota la vida. Son encara petits i han de millorar i aprendre moltes coses. Desitgem que aquesta ACTITUD els acompanyi  tota la temporada.