Quasi al final de la temporada ens trovem davant d'un atlètic perdut dins del camp sense iniciatives ni jugades amb continuitat.

El dissabte ens va visitar el lider de la classifiació el Cubelles CFC, un equip que individualment no te molta difèrencia amb els nostres jugadors i que tècnicament també estan al mateix nivell però amb la diferència que el Cubelles en tot moment esta posicionat al camp i que sap remenar la pilota fent marejar a la fundació de tal manera que els gols van entran d'una manera ridicula.

El partit va estar dominat pel bon joc del Cubelles en tot moment i que cada vegada que atacava agafava als jugadors de l'Atlètic desprevinguts i mal col.locats. El Cubelles sempre tenia 2 jugadors ràpids i desmarcats que feien gol cada vegada que tocaven pilota i la fundació no feia res per tallar el joc del Cubelles amb la desesperació dels pares desde les grades, que veuen que ara al final de la temporada els nois estan més desanimats que mai.

Tenim que passar pàgina d'aquesta temporada i encoratjar als nois per a una propera temporada d'exits amb el seu equip.

ENDEVANT ATLÈTIC.