F.E. Atlètic "C" - Bonaventura "A"

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Bonaventura "A"

Mala sort i jugadors amb poques ganes son els dos factors fundamentals per resumir la cronica del partit contra el Bonaventura.

La primera part el partit va estar domintat per l'atlètic i nomès a l'últim minut es va capgirar amb un gol del Bonaventura. Resultat primera part 0-1

La segona part va ser del reves, el Bonaventura ben col·locat en tot moment arribava a la porteria de la fundació sense  problemes i aprofitava totes les equivocacions de l'atlètic que tenia alguns jugadors descol·locats i no estaven per la feina, acabant el resultat amb 0-4.

La tercera part va començar amb la mateixa tònica que la segona, jugades sense continuitat, pases fluixos, jugades individuals,... feien que l'atlètic no arribes amb claretat a la porteria del Bonaventura. Quant faltaven 5 minuts per acabar la tercera part un parell de gols del Robert fa que l'atlètic es tregui la son de les orelles i començi a jugar de veritat. I només amb un corner i un mal rebot el Bonaventura torna a sumar un gol però aquesta vegada marcat en pròpia. Resultat final tercera part 2-5

La quarta part va ser la millor, amb una fundació imparable, amb un bon joc començant desde la defensa i amb molta continuitat amb les jugades que al final l'Isma va fer 2 gols mes. Resultat final 4-5

En definitiva ja ho diu el títol, una de cal i una d'arena, o fiquem ganes desde el bon començament o els resultats no arribaran.

ENDAVANT ATLÈTIC