Igualada "G" - F.E. Atlètic "C"

Març
Igualada

Estadi Les Comes

Igualada "G"
F.E. Atlètic "C"

Dissabte vam poder veure un dels millor partits del nois del mister David, que desde els primers minuts van sortir al terreny de joc motivats i molt lluitadors cosa que feia dies que els hi faltava aquesta xispa d'equip guanyador.

Primera part: Oriol(1), Rubén(4), Eric(5), Ferrer(7), Robert(8), Isma(9) i Martí(14). Desde bon començament ja vam veure que l’atlètic estava inspirat i al cap de 5 minuts la gran pressió de la fundació dona el seu primer fruit i gràcies a una pilota recuperada per l'Eric que no perdona i l’envia directa al fons de la xarxa de l’Igualada 0-1.

Quasi al finalitzar una jugada que comença desde el nostre porter Oriol que li dona al Martí que la puja i la passa al Rubén que fa el seu regateig inconfundible canvia de joc i la dona al Robert que ràpidament fa una passada en profunditat a l'Isma ell que veu amb mes possibilitats a l'Eric li cedeix la pilota i ell no desaprofita l'ocasió i acabem amb un 0-2.

Segona part Oriol(1), Francesc(2), Axel(3),  Maldo(6), Alejandro(11), Uri(12), Marc(15). L'Igualada va sortir amb molt de nervi, però no va poder fer res amb l'Oriol que va fer unes grans parades i llàstima dels nostres atacs que no van tenir èxit com una rematada de l'Axel i una altre de l'Alejandro que no van poder acabar amb gol.

Tercera part: Oriol(1), Eric(5), Maldo(6), Ferrer(7), Robert(8), Alejandro(11),  Uri(12).  Aquí  ja sospitem que el Mister David els hi va fer una xerrada impressionant amb molt d’èxit o els hi va donar directament un RED BULL,  perquè la fundació apretava de valent i lluitava la pilota com mai aviem vist i si un dels nostres jugador perdia la pilota l'anava a recuperar encara que tingues que perseguir al jugador contrari fins l’altre punta del camp. Una jugada del Maldo que dribla a un jugador i la passa a l'Uri que fa un “amago” i dispara un potent xut per tota l’esquadra que deixa a l'Igualada ensopit. 0-3. El mateix Uri treu una pilota de banda per al Maldo que ràpidament aixeca la vista i veu a l’altre canto el Robert sol que nomes te que ficar el peu per rematar la jugada. 0-4. Al final un xut del Ferrer passa rascant el pal de la porteria contraria.

Ultima part: Oriol(1), Francesc(2), Axel(3), Rubén(4),  Isma(9), Martí(14), Marc(15), l’atlètic segueix enxufat però un mal rebot agafa per desprevingut a l’Oriol i acaba amb un gol 1-4. La defensa de l’atlètic recupera una pilota el Francesc la puja i la pasa al rapidíssim Isma que com un llampec li dona al Rubén que al final trenca la seva sequera golejadora i ens sorprèn a tots amb un potentíssim xut imparable pel porter de l’igualada. Final 1-5.

Tenim que felicitar a tots els jugadors pel gran partit i esperem que aquestes ganes de jugar les tinguin cada setamana.

Incidències: l’arbrit va expulsar del camp al nostre segon entrenador Pablo per no portar el DNI.

ENDAVANT  FUNDACIO