F.E. Atlètic "C" - Banyeras "A"

Febrer
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Banyeras "A"

Gran partit del Benjami "C" que va saber remuntar el partit

Dissabte el Benjami "C" va guanyar al Banyeres per 4 a 2, però el resultat podia haber estat més gros sinó haguessin tingut tanta mala sort cara la porteria.

La primera part l'atlètic va sortir molt lluitador i a l'últim minut el Francesc (2) va fer un gran gol fora de l'àrea gran acabant amb un resultat a favor de 1-0.

La segona part el Banyeres apretava de valent però la Fundació que en tot moment estava ben col.locat va frustar tots els intents de fer gol i el final va acabar igual amb un 1-0 . La tercera part no sabem que va passar ja que els nois del David van encaixar en menys de 5 minuts 2 gols del Banyeres i acabant el resultat amb un 1-2. L'última part els nois de la Fundació van sortir com fa dies mai s'havia vist i amb moltes ganes i constància van capgirar el marcador amb 3 fàntastics gols, 2 gols del Marc (15) i 1 gols del Isma (9).

Tenim que felicitar a tots els jugadors per les ganes que van ficar i també al jugador Marti (14) que encara que no estava convocat va venir a seure a la banqueta amb els seus companys i animar-los en cada instant.