Calafell "C" - F.E. Atlètic "C"

Febrer
Calafell

Mpal. Calafell

Calafell "C"
F.E. Atlètic "C"

El Calafell guanya però amb dificultats.

Dissabte vam tornar a veure un partit en el que els jugadors de la Fundació van donar tot el que tenien i van lluitar de valent però el Calafell amb un parell de jugadors dubtosos per la seva edad i amb un joc molt brut ple de faltes feia impossible el joc de l'atlètic.

La dinàmica del partit era de que quant l'atlètic atacava els jugadors del Calafell aturaven el joc amb contundents faltes i més d'una a dins de l'area de penalt però l'arbrit només feia advertiments verbals als jugadors del Calafell.

Cal felicitar a tots els jugadors de l'atlètic i sobretot als jugadors més petits que te el Benjami "C"  de l'any 2003 que planten cara a rivals molt més grans que ells. I cal recordar que al Benjami "C" els hi falta molts minuts de joc, ja que els entrenaments els fan amb un terreny de joc molt petit i després als partits tot es complica perqué no estàn acostumats a treballar amb les distàncies normals.

En contra: Cal practicar com es fa una barrera en cas de falta contraria.