F.E. Atlètic "C" - Vilanova "D"

Octubre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Vilanova "D"

nervis i golejada en el primer partit

Quin començament més bo que van tenir els nois del Míster David al guanyar per golejada a  l'equip del Vilanova. Cal recordar que l’Atlètic Vilafranca no va poder comptar amb el seu porter titular, l'Oriol, ja que, per uns petits problemes amb les proves mèdiques, no li van facilitar la corresponent autorització, però esperem que s’arregli el més aviat possible.

El partit va començar amb una primera part molt igualada , els dos equips estaven estudiant les mancançes i les virtuts d’uns i altres i va acabar amb el resultat de 0-0.

A la segona part, quan  només van transcórrer uns minuts del temps,  una bona jugada de contraatac dels blaus de Vilanova va estrenar marcador amb un 0-1. Això va servir per despertar la ràbia dels jugadors de l’Atlètic i van començar a remuntar un partit que ja es veia perdut. Al finalitzar la segona part , el partit va acabar amb un fantàstic 4-1, gràcies a un hat trick del dorsal 11 (Oriol) i un gol de l’Alejandro.

La tercera part va estar dominada 100% per la fundació i amb moltes oportunitats de gol, però només el Rubèn, dorsal 4, va enviar la pilota a la xarxa de la porteria del Vilanova amb un potent xut, acabant el partit amb el resultat de 5-1.

A l’última part, l’Atlètic va sortir refiat i, gràcies a una gran defensa, van poder salvar dos gols de sota els pals del porter suplent Antoni. Als últims minuts, l’atlètic es va tornar a revifar i el Maldonado (6) i el Rubèn (8) van fer uns magnífics gols. Quasi al final del partit, i després que l’àrbitre xiulés una falta inexistent, el Vilanova va fer pujar el marcador amb un xut imparable, deixant el marcador final amb un 7-2.