nadal-benjami-c
F.E. Atlètic "C"
Ramon Sicart "A"

L'atlètic puja fins a 6 de la classificació a 2 punts del tercer

Força vent el dissabte al camp de l'atlètic i uns nois adormits les dues primeres parts van fer patir a les grades més del que s'esperava. Però al final el bon joc i les ganes de guanyar dels nois del David va servir per sortir del camp amb una victòria més.

La primera part amb  van sortir els jugadors: Oriol, Francesc, Jordi, Ruben, Robert, Martí i Marc que semblava que el vent els estigues afectant i va ser molt fluixa i només el Martí i el Marc van tenir oportunitats de marcar un gol. Resultat 0-0

La segona part l'equip segueix igual endormiscat i el vent els afecta igual que la tramuntana i el mestral fan mal de cap a l'emporda. Jugadors: Oriol, Francesc, Eric, Ferrer, Maldo, Isma, Jandro. Nomès al final del segon temps una centrada del l'Eric acaba en gol en propia del Ramon Sicart. Resultat 1-0

La tercera part va ser diferent, (tècniques psicologiques del mister) i els nois de la fundació van sortir dominat el partit al 100% i els jugadors del Ramon Sicart no podien passar del mig camp. Jugadors: Oriol, Eric, Ruben, Jandro, Isma, Maldo, Martí. resultat 1-0

Última part, les pil.les cargades a tope amb els jugados: Oriol, Francesc, Martí, Jordi, Robert, Marc i Maldo. Començem be i després d'una gran jugada desde el darrera el Jordi acaba amb un fàntastic gol i desprès el Marc sentència el marcador amb un altre gol. Nomès amb un xut alt el Ramon Sicart va inaugurar el seu marcador amb un gol. Resultat final 3-1 i 3 punts cap a casa.

Cal felicitar al Mister David per la gran feina que està fent amb els seus jugadors amb molta paciència i molt de carinyo i també felicitar al segon entrenador Pablo que només amb 2 setmanes s'ha guanyat l'estima de tots els jugadors. També felicitar i donar les gràcies al nostre delegat Lluís que d'una manera altruista vetlla perqué a la canalla no els hi falti de res. I com no felicitar a totes els pares i mares per la gran unió que hem tingut desde el começament de la temporada.

DESDE AQUESTES LÍNIES US DESSITJO A TOTS QUE TINGUEU UNES BONES FESTES DE NADAL I QUE EL 2012 SIGUI UN ANY PLE D'ALEGRIES.