Canyelles "A" - F.E. Atlètic "C"

Desembre
Canyelles

Mpal. Canyelles

Canyelles "A"
F.E. Atlètic "C"

La afició del Canyelles emmudeix davant el joc de l'atlètic.

Amb un camp de sorra amb bones condicions, van sortir a la primera part els jugadors: Oriol, Maldo, Eric, Ferrer, Isma, Ruben i Robert. Tots amb unes ganes de jugar a futbol increibles i si no fos per la pilota que era dura com una pedra, el partit hagues estat molt millor acabant la primera part 1-1 amb un fàntastic gol del Maldo. (resultat 1-1)

La segona part van sortir els jugadors: Oriol, Martí, Jordi, Marc, Jandro, Axel i Francesc. Una pilota amb més bones condicions va fer que ens fiquesim per endavant al marcador amb una vaselina del Marc i si no fos per un penalt anul·lat pel arbrit (el porter del Canyelles va aturar la pilota fora de l'àrea) el marcador hagues sigut diferent. (resutat 1-2)

Tercera part amb jugadors frescos: Ferrer, Isma, Robert, Axel, Antoniol, Francesc i Eric. Nomès començar una gran oportunitat del Robert que no va poder aprofitar i un magnific gol del Eric gràcies a una super pasada en falta del Robert deixant el marcador 1-4 però l'equip es relaxa i en canyelles ens marca 2 gols finalitzant la tercera part amb un 3-4

Quarta part: Jordi, Ruben, Martí, David, Antonio, Marc i Jandro, Surten amb ràbia i amb ganes de guanayar el partit i gràcies a un gol de Marc finalitza el temps amb un resultat més que satisfactori. 3-5

Cal destacar:

-Les grans jugades de l'atlètic.

-La presió davant la porteria del Canyelles que no podien treura la pilota del seu camp.

-Els defenses de l'atlètic que començen a jugar amb força

-I els crits d'anims de la gran afició  del Benjami C.

Cal millorar: Les barreres quant es pica una falta en contra nostra.