F.E. Atlètic "C" - Blanca "D"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Blanca "D"

Una maneta que dona esperances al Benjami C

Un gol del Robert, 1 gol de l'Eric, 2 gols del Marc i un gol del Ruben, junt amb el porter Antonio que va parar l'imperable, una defensa sòlida formada per Axel, Martí, Francesc i Ferrer, uns laterals increibles format pel Maldo i l'Isma i uns davanters fàntastics com el Jordi i l'Alejandro van fer que totes les 4 partes del partit estigues sempre dominat pel gran joc de l'Atlètic.

El partit no va poder començar millor ja que al minut 5 el Robert amb un potent xut enfonsa la pilota al fons de la xarxa de la porteria de la Blanca Subur, un Sitges que va reaccionar enseguida i va apretar de valent però de res va poder fer amb el porter i la defensa de l'Atlètic, acabant així la primera part amb un 1-0.

La segona part va ser d'infart per part dels dos equips però sempre amb un Atlètic defensant i atacant en busca d'un segon gol i lluitant la pilota com autèntics gladiadors i desde les grades els "plebeyos" vivien el partit igual com si estiguensin al coliseum Romà però de res va servir els tambors i les tropetes de la afició de la Blanca Subur, acabant la segona part amb un 1-0.

La tercera part va ser una mica més fluixa ja que els jugadors fiins que no s'avituen al canvi de camp estan un minuts desconcertats i això va provocar que la Blanca Subur marques un gol en fora de joc, anul·lat inmediatament per un arbrit atent i potser en elguns moments masa exigent.

L'ultima part va ser dominada per l'Atlètic amb 4 gols increibles començant tots desde la porteria de la fundació i alguns amb només 4 tocs de pilota arribava fins a la porteria de la Blanca, unes jugades perfectes que feia que desde les grades només es podien sentir els crits d'anim per part dels pares i mares de la fundació, uns crits d'alegria i d'esperances ja que també a ells els ha vingut molt bé aquesta victòria.