benjamib-basevilanova
B. Vilanova "B"
F.E. Atlètic "B"

Al final es va escapar un empat que hauria estat més just

Bon partit el disputat el dissabte a Vilanova. En un camp de dimensions més reduïdes del que els nostres estan acostumats,  es feia difícil desenvolupar el tipus de joc característic dels equips de la Fundació de treure la pilota jugada des del darrera. Si a més hi afegim que el rival era físicament més potent, les dificultats augmentaven.

El partit va començar condicionat per la pressió que el Base Vilanova efectuava a la nostra defensa en sacades de porteria i que era difícil de superar. No obstant, l'equip va anar de menys a més. Es va aconseguir anar guanyant la intensitat necessària que es demanava des de la banqueta a mida que avançava el partit i al final no va acompanyar la sort ja que, com ja deiem abans, l'empat hauria estat el resultat més just pels mèrits d'un i altre equip.

Animar als nois i l'equip tècnic a seguir treballant per millorar i així poder completar una bona temporada.

Van jugar: Gerard, Pol, Joan, Polo, Martí, Joel (1), Oscar, Alex, Vern (2), Sergi, Oriol Sanchez i Xavi