Mainada

Granada
:
H8S ESPIRALL

UNA BONA LLAVOR TREBALLADA AMB UNES BONES MANS ESDEVE UNA COLLITA EXTRAORDINARIA

EL BENJAMI-B HA ASSOLIT EL TITOL DE LLIGA QUAN ENCARA MANQUEN DUES JORNADES PER AL FINAL DE TEMPORADA. LA VICTORIA AL CAMP DEL HORTONENC PER 3 A 10 I L'EMPAT DEL RIBES AL CAMP DEL SITGES HA PRECIPITAT L'ALIRO DE LA QUINTA DELS MAGNIFICS.

DESPRES DE L'ENSOPEGADA A CASA  DAVANT DEL SEGON CLASSIFICAT AQUESTA LLIGA, EL RIBES,  A LASEGONA JORNADA DE LLIGA, ELS NOIS D'EN JOAN HAN ENCADENAT 22 VICTORIES CONSECUTIVES AMB UN EQUIP INTREGRAT PER NENS DE PRIMER ANY. TOT I LA QUALITAT DEMOSTRADA TOT ERA D'ESPERAR QUE SERIA UNA LLIGA PER ESTAR EN LES POSICIONS CAPDAVANTERES, PERO NO PER ASSOLIR EL TITOL. S'HA ACONSEGUIT TAMBE EL GUARDO D'EQUIP MES GOLEJADOR I MENYS GOLEJAT, OBTENINT UNA MITJANA DE 9 GOLS PER PARTIT. AQUEST EQUIP DONARA MOLT QUE PARLAR PER LA QUALITAT TANT FUTBOLISTICA COM HUMANA. AQUESTS RESULTATS SON PRODUITS PER 2 ANYS DE TREBALL I SACRIFICI DEL NOSTRE ENTRENADOR QUE ENS HA FET MIRAR PARTIT A PARTIT I NO PENSAR MES ENLLA. ES UN EQUIP QUE JUGA EN BLOC SENSE INDIVIDUALISMES, TREBALLANT I ELABORANT LES JUGADES DESDE LA PORTERIA FINS A LA DAVANTERA.

AQUEST TITOL ENS DONARA CONFIANÇA PER ENCARAR EL TORNEIG MES PRESTIGIOS QUE HI HA A L'ACTUALITAT, EL MIC QUE DISPUTAREM EL PROPER MES A ANDORRA ON ENS ENFRONTAREM ALS MILLORS EQUIPS DEL NOSTRE PAIS. HI ANIREM AMB LA MATEIXA HUMILTAT QUE ENS CARACTERITZA A FER UN BON PAPER I DESENVOLUPAR EL NOSTRE JOC.

DESDE AQUI TOTS ELS PARES VOLEM FELICITAR ELS NOSTRES FILLS, AL NOSTRE ENTRENADOR I DELEGAT PER AQUEST TITOL PERO SOBRETOT PER LA FEINA REALITZADA. MOLTES GRACIES CAMPIONS. FORÇA ATLETIC!!!!!!!!!!!