F.E. Atlètic "B" - Ribes "C"

Octubre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Ribes "C"

L'engranatge no acaba d'encaixar

Segona jornada de lliga i primera derrota de la temporada. Tot i que els nostres nois s'enfrontaven al vigent campió de la darrera temporada, el Ribes ( el qual evidentment es pot perdre com a bon equip que són ), la imatge donada aquesta setmana, en 3/4 parts del partit no té res a veure amb el que ens tenen acostumats a oferir-nos.

Tot i que el Ribes ha plantejat un partit molt seriós; fent una gran pressió a la nostra defensa, i no deixar ni respirar als nostres creadors al mig del camp, els nostres nois avui, no han estat ficats en el partit. Moltes impresicions en la sortida de la pilota desde darrera, escasa triangulació al mig del camp i apenes existència a la davantera.

Tot i avançar-nos en el marcador amb un xut ras, al pal oposat del porter d'en Joel, i posteriorment empatant a 2 amb un sensacional gol de l'Albert, poca cosa més hem pogut fer. Les nostres bandes apenes podien fer alguna jugada en profunditat, la defensa li costava molt treure la pilota degut a la forta pressió efectuada per els davanters del Ribes, la nostra mitja no podia pensar perquè ja tenia damunt seu dos homes i la davantera apenes els hi han arribat pilotes.

Els gols encaixats, han estat per manca de concentració i posicionament erroni en els llançaments del corner i pèrdues de pilota en zones perilloses on s'ha de ser més contundent.

Aquesta derrota ens ha de fer obrir bé els ulls, on semblava per a tots 1 lliga força assequible, a cada partit s'haurà de sortir com si fos una final, donar-ho tot perquè no hi han equips petits ni fàcils.

Avui si s'ha de resaltar algun jugador no pot ser altre que el nostre porter, en Pol, perquè tot i encaixar cinc gols, poc ha pogut fer en cap d'ells. Ha realitzat tres aturades de gran mèrit i ha aturat un penal amb empat en el marcador.

Tots tenim fe en aquest equip i no dubtem, ningú, que quan la Quinta comenci a engranar la màquina tornarem a deleitar del futbol en els que ens tenen acostumats.