INFANTIL- LLIGA

Pavelló Municipal

MARTI "B"
:

Tres punts importants per començar

Primer partit de la temporada al camp del Sant Sadurni, primera victoria. Els sansadurniuencs, amb una barreja de primer i segon any, no han pogut fer res, tot i el joc dur en algunes jugades i la manca d'esportivitat en altres jugades del partit  per parar els vilafranquins.

Tot i que els de Sant Sadurni s'han avançat en el marcador, La Quinta s'ha refet ràpidament de l'ensurt inicial i han empatat ràpidament. El resultat no reflecteix el que s'ha vist en el camp aquest matí, tot i que podriem haver marxat amb un resultat molt més ampli, els nostres nois, avui, els hi ha costat força fer el futbol en que ens tenen acostumats.

Ha costat força sortir amb la pilota controlada per la defensa, el joc de toc al qual ens tenen acostumats, s'ha vist en poques ocasions, tot hi que en algunes fases del partit si que s'ha vist, ha sigut un partit estrany. Avui s'ha abusat un pel de la individualitat i la obsessió per la pilota, l'hem aguantat massa i aixó ha comportat la pèrdua de la pilota en moltes fases del partit.

Però no sempre han de sortir les coses a la perfecció, tot i que el terreny de joc era força estret i nantros estem acostumats al camp ample per desenvolupar el nostre joc de toc per banda, avui amb les dimensions reduïdes no ha pogut ser, i ens hem d'adaptar perquè ens trobarem amb molts camps aixi.

En quant a l'efectivitat de cara a porta podria haver estat molt mes alta per les múltiples ocasions generades de cara a la porteria rival.El que si queda demostrat és que cada jugador cumpleix amb exactitut la feina encarregada per al entrenador quant surt substituïnt un company.

La setmana que ve rebem el Ribes, suposadament l'equip campió la darrera temporada.Estem segurs que els nostres petits amb el seu joc i jugant a casa ens faran passar un bon matí, tot destitjant sumar tres punts més.

Si hem de resaltar avui un jugador d'entre tots, resaltariem en Fèlix.Cada dia que passa estâ més integrat, la tasca d'organitzador al centre dl camp quant no juga en Romagosa tot i que en Fèlix es més físic i en Romagosa més tècnic, és molt bo. Sap on s'ha de col.locar i quant ha de posar el peu, organitza bé el mig del camp i surt  bé amb la pilota controlada.