Benjamí
Amistós
F.E. Atlètic "B" - Vilanova "C"

Setembre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Vilanova "C"

"La Quinta dels Magnífics" segueix il.lusionant

Darrer partit de la pretemporada el que hem viscut aquest cap de setmana entre el Vilafranca i el Vilanova. Tot i que l'equip vilanovenc era majoritariament de segon any, els nostres vilafranquins no s'han arrugat en cap moment. Les dues primeres parts han estat força igualades però les dues darreres, els vilafranquins han tret allò que els caracteritza i quant han començat a tocar i tocar, el Vilanova ja no ha pogut fer-hi res. L'equip liderat per un gran Romagosa ha fet el que ha volgut al mig del camp.La defensa apenes ha patit per la bona col.locació entre línees, els interiors han aprofundit amb velocitat per les bandes i la davantera ha estat mortífera alhora de rematar al fons de la xarxa. Pel que fa els nostres porters apenes han tingut feina, l'únic gol vilanovenc, poc ha pogut fer el nostre Jan per aturar-ladegut a la bona col.locació de la pilota per l'escaire.

Darrer partit d'assaig per una temporada que es presenta amb molta il.lusió i amb ganes de seguir deixant emprempta d'aquesta colla de nois que mes enllà del futbol són un gran grup. Tot i que ens trobarem equips més grans en edat i experiencia, han demostrat que no tenen gens de por alhora de lluitar o posar la cama.

Enguany s'han doblat totes les linees de camp, on ningu serà titular ni suplent.Estem convencuts que el projecte que va començar el nostre entrenador serà un cicle llarg i pròsper on ens deixeran, n'estem segurs, partits per la memòria.