Benjamí
Amistós
F.E. Atlètic "B" - Calafell "E"
Diumenge 23

Setembre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Calafell "E"

Gran futbol amb base de futur

Segon partit de pretemporada, aquest cop contra el Calafell. Si la setmana passada tot i que l'adversari superior amb edat i físic però no amb futbol, s'endugué la victòria, aquesta setmana em reviscut el futbol de la darrera temporada.

"La Quinta dels Magnífics" ha desplegat l'essència que ens va enamorar a tots en la darrera temporada: toc, molt de toc, joc directe, seguretat sota pals, tranquilitat a darrera, bona creacio al mig del camp, profunditat per les bandes i definició a davant.

Avui el Calafell poc ha inquietat la porteria defensada per en Pol i el nou fitxatge, en Jan, apenes han tingut feina; un gol de rebot i un penal imparable han estat les dues úniques vegades que han hagut de recollir els nostres porters la pilota de dins la xarxa. En quant a la defensa, els nostres jugadors han basculat molt bé la pilota amb canvis de joc constants que portaven de vòlit la davantera calfellenca, tant l'Eric, en Pol, en Fran i en Fèlix, han coordinat molt bé la seva seguretat a la retaguardia i sovint sortint amb l'el.lgància d'un bon lliure. En la part creativa en Marc s'ha convertit en l'amo del mig del camp, remenant la pilota, trenant a les bandes i fent diagonals als nostres interiors on  l'Hugo ,l'Iker, l'Albert i en Joel han entrat molt bé llegint la jugada, amb bones centrades i grans assistencies. I a la davantera, tant en Cañas con en Fabio ha sapigut interpretar el guió; pressió a la defensa en la sortida de la pilota i xuts constants a la porteria.

Per resumir, bones vibracions per aquesta temporada, un entrenador implicat en la feina i un grup que esperem que ens segueixi fent disfrutar com ho va fer la darrra temporada.