cronica base vilanova 2v
F.E. Atlètic "B"
B. Vilanova "B"

Poden més l'ansietat i la por a l'errada individual que no pas tenir tranquilitat per fer el joc que se'ls demana

Una vegada més en les darreres setmanes, hem de parlar d'un partit decebedor del Benjamí B.

Tot i començar amb empenta, la superioritat física de l'equip rival, que no pas el joc, van ser suficients perquè aconseguissin una còmoda victòria. I es precisament això,

que la victòria els acabés resultant fàcil, el que els nostres jugadors han de veure que no pot passar. Uns dies es juga millor i altres pitjor però l'equip contrari no ens ha de superar en les ganes de guanyar el partit. Aquella insistència i tossuderia que demostrava tenir l'equip per lluitar els partits fins el darrer minut, que tant ens havia agradat fa no pas tantes jornades, s'ha anat diluint i no sabem perquè.

La impressió que dóna des de fora és que els jugadors tenen massa por a fallar. Això fa que es treguin la pilota de sobre amb precipitació o que no la demanin quan haurien de fer-ho. Aquesta inseguretat es va generalitzant i l'equip es descomposa. Potser cal fer una sacsejada forta perquè els jugadors s'espabilin però, al mateix temps, tornar a donar-los tranquilitat perquè tornin a fer les coses com han demostrat que poden fer. I amb la feina feta de cara a la classificació, potser prioritzar la manera de jugar i la intensitat per davant del resultat.

Tal com deiem, l'equip es va posar ben aviat 2-0. Però quasi tan ràpid com es va posar guanyant, el rival va remuntar i es va posar 2-3. Tot i que es va aconseguir l'empat a 3, un quart gol del contrari (per cert, en claríssim fora de joc) va fer que l'equip s'ensorrés. El joc i la mobilitat van anar empitjorant i es va arribar a una derrota final inapelable.

Cal animar-se! No sabem des d'aquí quina és la fórmula màgica perquè l'equip recuperi les sensacions que ens feien disfrutar a tots algunes setmanes endarrera, però s'ha d'intentar trobar-la. Encoratgem als propis jugadors i a l'equip tècnic perquè ho aconsegueixin i fer un bon final de temporada.

Van jugar: Gerard, Miquel, Pol, Martí (1), Joan, Polo, Alex (1), Oscar, Joel (1), Vern, Oriol Sanchez, Mata, Xavi i Sergi.