cronica sicart 2v
Ramon Sicart "B"
F.E. Atlètic "B"

Cal que en les properes jornades se superin els altibaixos que té l'equip i recuperar la bona línia.

Tot i que les circumstàncies puguin servir d'atenuant, ja que era un camp amb molta sorra i feia molt de vent, el joc de l'equip no es va acostar ni de bon tros al que s'espera d'ell. Fa ja alguns partits, contra rivals teòricament molt assequibles, que l'equip no es capaç de desenvolupar el joc tal com ho feia unes quantes jornades endarrera i sembla que els nois hagin oblidat coses que en la primera volta feien força bé.

En general, pocs moviments sense pilota per donar opcions al company que la té i aparentment, un nerviosisme excessiu en alguns jugadors que els fa despendre's de la pilota molt abans del que caldria i no fer el que han demostrat que poden fer en moltes jornades d'aquesta lliga.

A més, si l'actitud i la intensitat no és prou bona, els rivals ens igualen i porten els partits al seu terreny i allà els nostres es perden en un tipus de joc que no és el que interessa. No cal esperar als 3er i 4rt quarts per imprimir el ritme necessari; cal fer-ho des de bon principi i així els partits no es complicaran innecessàriament. Cal demanar als jugadors màxima intensitat i, alhora, calma i tranquilitat per jugar com saben.

Esperem i desitgem una millora en les properes jornades on no pensem que la motivació pugui ser un problema, ja que ens enfrontarem a rivals amb una classificació similar a la nostra i que ens exigiran un major esforç.

Van jugar: Miquel, Gerard, Martí, Pol, Joan, Polo (1), Alex, Oscar (1), Vern (2), Joel, Mata, Oriol Sanchez, Sergi (1) i Xavi (1)