cronica base olerdola 2v
F.E. Atlètic "B"
Olerdola "A"

L'equip va demostrar que si surt ben motivat i amb la intensitat adequada pot donar feina a qualsevol.

Díficil partit el que es presentava aquest diumenge i que sense afrontar-lo amb l'actitud necessària hauria pogut ser un daltabaix.

Afortunadament, l'equip va recuperar el to que li reclamaven fa un parell de setmanes i davant el Base Olèrdola van tornar a fer un bon partit, malgrat la baixa de tres jugadors per malaltia.

Es va sortir amb molta motivació i molt concentrats des del primer minut - això de jugar contra el líder imbatut sempre ajuda... - i aviat es va veure que el panorama era diferent respecte partits anteriors. Amb tots els jugadors ben desperts, lluitant per totes les pilotes, es va aconseguir un inici de partit força equilibrat i fins i tot els nostres es van posar per davant al marcador amb l'1-0.

Després, el rival va anar augmentant la pressió i els nostres, tot i fent-ho prou bé, van anar encaixant gols fins arribar a final del tercer quart amb un clar 1-8. La veritat és que totes les errades dels nostres, que sempre n'hi ha, van estar penalitzades amb un gol del rival que amb la seva superioritat física, ja que són de segon any, no perdonava. L'equip va baixar una mica els braços sobretot durant el tercer quart però a l'últim, i "contra pronòstic", es va tornar a aixecar i fins i tot va poder-lo guanyar amb un parcial de 2-0. Això va ser una bona recompensa a l'esforç realitzat i tothom va estar força satisfet amb l'actitud de l'equip.

Cal comentar que amb una mica més de sort i d'encert s'haurien pogut evitar alguns gols i a la vegada potser marcar-ne algun més, i s'hauria acabat amb un resultat francament bo davant un equip que porta uns números espectaculars durant tota la lliga. Està clar que aquesta és la línia a seguir fins acabar la temporada. Animar a jugadors i tècnics a seguir per aquest camí i oblidar la petita davallada de l'equip en les darreres setmanes.

Van jugar: Gerard, Miquel, Pol, Joan, Martí, Alex, Oscar (2), Mata, Joel, Sergi (1) i Xavi.