Capellades "C" - F.E. Atlètic "B"

Març
Capellades

Mpal. Capellades

Capellades "C"
F.E. Atlètic "B"

Si l'equip no aplica la intensitat necessària des del principi, els partits contra rivals assequibles s'acaben complicant.

Partit semblant al que explicàvem la setmana passada al camp del Riudebitlles ja que es va sortir al camp sense l'actitud necessària per plantar cara al rival. El Capellades va sortir amb la màxima intensitat, conscient de que era la seva gran arma per treure un bon resultat i, aprofitant les reduïdes dimensions del camp, va complicar molt les coses en els dos primers quarts.

L'Atlètic no aconseguia fer el seu joc perquè tenia molt poc temps la pilota, perquè els jugadors no es movien el suficient per donar solucions al company que havia de jugar-la i perquè en moltes accions se la miraven mentre el contrari anava a buscar-la...

Cal dir que el panorama va canviar a partir de la mitja part i que es va sortir al camp amb molta més intensitat. Tot i que no es va reflexar en el marcador fins el darrer quart, l'equip va demostrar que savia i podia fer les coses molt millor i la pilota ja va començar a córrer d'una banda a l'altra, amb més arribades a porteria i un domini cada vegada més gran del joc.

Al final això va tenir la seva recompensa, el rival va anar afluixant perquè arribava tard a la majoria de pilotes i en el darrer quart es van marcar tres gols, aconseguint la victòria per 3-6.

Els nois han d'entendre que si formen part d'aquest equip no és per afrontar els partits com si només anessin a passar l'estona. Han de millorar la seva actitud tant en els entrenaments com en els partits, que tant haviem elogiat des d'aquí fa no massa setmanes, i demostrar dia a dia que es mereixen formar part d'aquest equip.

Van jugar: Miquel, Gerard, Polo, Joan, Pol, Martí (1), Alex, Vern (2), Oscar (2), Joel, Oriol Sanchez, Sergi (1) i Xavi.

Anims a tots i a treballar força!