cronica masquefa
F.E. Atlètic "B"
Masquefa "B"

Victoria fàcil tot esperant compromisos més exigents

Tal com avançavem en el títol de la crònica, vam presenciar un partit molt similar al de la setmana anterior, on la resistència del rival va ser superada ràpidament i el resultat va quedar aviat decidit.

Tot i això, ens agradaria destacar l'actitud dels jugadors en el sentit de no perdre la concentració i anar-se'n endavant sense cap ordre ni concert. Malgrat la poca oposició que van trobar, tothom va procurar seguir jugant com se'ls demana des de la banqueta i això no és gens fàcil en aquests tipus de partits.

Ens trobem en un grup on hi ha diferències importants de nivell entre els diversos equips i és qüestionable si d'aquest tipus de partits els nois en treuen gaire profit. Tal com deiem, mantenen força bé l'estil de joc, la forma que se'ls demana que juguin, però està clar que la intensitat que han d'aplicar a les accions no és la que hauran de fer servir contra els altres tipus d'equips que es trobaran a la zona alta de la classificació. Quan ens trobem amb rivals que pressionin molt més amunt s'haurà d'aplicar una velocitat d'execució de les accions molt més alta, molta més intensitat i concentració, i aquest creiem que és el repte que en aquest moment tenen per davant el cos tècnic i els jugadors.

Au, nois, a treballar amb ganes perquè si això que diem s'aconsegueix es pot acabar fent una molt bona temporada.

Van jugar: Gerard, Martí, Pol, Joan (1), Polo (2), Joel (5), Mata (1), Oriol Sanchez, Alex (1), Oscar (2), Vern, Sergi (4) i Xavi (2).