vilanova des 2011
F.E. Atlètic "B"
Vilanova "C"

Aquesta vegada cal destacar la intensitat de l'equip del començament del partit fins al final, amb la recompensa d'una justa victòria

Així com altres vegades, com en el darrer partit de lliga que es va jugar, vam destacar que la circulació ràpida de la pilota havia estat clau per dominar el partit, aquesta vegada cal centrar-nos en la intensitat amb la qual els nostres van disputar el matx.

Des del primer quart l'equip va actuar amb una bona intensitat, tant tenint la pilota com intentant recuperar-la. Això li va donar un domini total del partit encara que no es traduís en el marcador fins els minuts finals. Sempre es va aconseguir portar la iniciativa; potser amb menys joc combinatiu que altres vegades però les coses no sempre poden sortir igual, entre altres motius perquè les característiques del rival també marquen el desenvolupament del joc i del partit.

Ara caldrà arribar a combinar aquesta intensitat amb un bon joc col·lectiu. Continuar treballant amb la idea de sortir jugant des del darrera i, sobretot, sense por a les errades, ja que aquestes formen part del futbol mateix. Les errades que es puguin cometre ara han de servir per aprendre i ajudaran a aquests jugador a tenir més recursos de cara al futur i els farà millors futbolistes.

Van jugar: Gerard, Joan(1), Martí, Polo, Pol, Oriol Sanchez, Mata, Joel(1), Oscar(1), Alex(1), Vern(1), Sergi(1) i Xavi.

Ara fins l'any que vé i a gaudir de les vacances. Bones festes a tots!