Viladecans "B" - F.E. Atlètic "A"

Viladecans

Mpal. nou viladecans

Viladecans "B"
F.E. Atlètic "A"

Els nens estan com cohibits i avui no han disfrutat

Matí solejat al Municipal de Viladecans,he de avisar que avui es difícil escriure una crònica que sigui objectiva amb el partit que ens han ofert els dos equips.

En descàrrega cap al cronista de guàrdia, haig de dir que tenia el sol de cara i el bolígraf ha fet llufa.

Així que faré servir la transcripció d'un guio de Sergio Leone famós director de cinema Italià conegut per fer-nos gaudir de pel·lícules com: "El bueno, el feo y el malo" "La muerte tenia un precio"etc.... Aquest guio que ara transcriure es una joia de museu doncs es tracta d'una pel·lícula que mai va poder ser filmada, crec que descriu a la perfecció el que em vist. La pel·lícula porta com a títol "Mi caballo y yo"

1ºQuart: Adri + Bitxu + Carles + Samu + Pau E. + Speedy G. + Pol

Arreeee caballo!!!!!! Cotoclop,cotoclop,cotoclop, minut 0 amb 20 seg. Cessió enrere del Carles que li passa per sota el peu a l'Adri quan la volia tornar i Gol del Viladecans, cotoclop, cotoploc,cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc,

2ª Quart: Adri + Ferran + Speedy G. + David + Isaac + Pau C. + Carles.

cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, mira caballo un abrevadero vamos a refrescarnos.

3ª Quart: Adri + Speeddy G. + Bitxu + Pau C. + Pau E. + Samu + Pol

Arreeee caballo!!!!!! Cotoclop, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc,cotoploc, minut 6 gol d´en Pol , cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc,.

4º Quart: Adri + Speedy G. + Ferran + Carles + Isaac + Samu + David.

cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc,cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc, cotoploc,

minut 11 gol del Viladecans,cotoclop,cotoclop,SOOOO CABALLO!!!! Hemos llegado a destino.

Incidències: Per dir alguna cosa bona del arbit d’avui, diré que s’ha canviat la samarreta a la mitja part.

Ha sigut un plaer escriure aquesta crònica per tots vosaltres.

Com deia el Jose Mª García per les nits: Así lo hemos visto así lo hemos contado ,buenas noches y saludos cordiales.

Cronista de guàrdia:

Carles G.

ÀRBITRE:

INCIDÈNCIES: avui no ha pogut asistir al partit el Brian