F.E. Atlètic "A" - Sitges "A"
Diumenge 23

Octubre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Sitges "A"

Alguna cosa li passa a la mandarina mecànica que sembla que està esperant un bon nitrat de Xile per anar endavant.

La veritat es que aquest diumenge hem sofert una derrota justa ja que davant em tingut un equipàs.

El Sitges sap perfectament a que juga, amb una defensa molt endreçada liderada pel número 4 que no permet ni que passi l'aire i mana perfectament, com a bon capità, els seus companys. Un bon mig del camp ràpid i amb moviments ben estudiats on destaca el número 11 que té una gran mobilitat tot i que va estar prou ben cobert per la nostra defensa. I una davantera que no s'ho pense dos vegades abans de xutar a porta.

1er quart: sortim amb: Adri + Ferran + Carles + Pau C. + Pau E. + Pol + Samu 0 a 1: pilota que pugem sense claredat, amb entrebancs i els sitgetans ens la prenen i fan gol al contraatac 0 a 2: en la sacada d'un córner que els surt bé la jugada d'estratègia, la saquen endarrere i fan un xut alt i col.locat des de la llarga distància que entra a gol sense que el nostre "gat" Adrià pugui fer res.

2on quart: canviem l’equip amb: Adri + Carles + Bitxo + David + Brian + Roger + Iker Pressió del Sitges que no ens deixa tenir la pilota que la tenim però no la podem moure amb rapidesa ja que ens apreten i nosaltres no estem especialment àgils ni en els moviments ni en les cobertures i quan la defensa puja no veu clara la jugada. Ells a la contra ens arriben amb certa facilitat però enguany l'Adri s'ha posat les piles o porte un collar de Kriptonita i la veritat es que està fantàstic.