F.E. Atlètic "A" - Odena C.E. "A"
Diumenge 11

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Odena C.E. "A"

Avui hem rebut la visita de l’ Òdena, un equip que està a la part baixa i que no ens ha agradat gaire ja que no proposen gran cosa i només fan que pilotes llargues des del darrere però tenen un punta perillós que ha fet que hàgim tingut sempre un dels nostres defenses sobre d’ell.

Fruit d’això és que no em patit massa pels seus atacs però si pel resultat ja que no l’acabàvem de definir.

1er quart:  Adri + Carles + Pau C + David + Bitxo + Pau E. + Isaac

1 a 0: al minut í, per posar-ho en minuts, pilota que retrasen i, el despenjar-la el porter que li dona a la cara del Rambo Isaac i gol.

La resta del quart una mica de despropòsit ja que no hem fet un joc molt lluït i semblava que pesava la pilota ja que la movíem molt lenta

2on quart:  Antonio + Ferran + Carles + Brian + Roger + Pol + Samu

En aquest quart la lentitud ha estat exasperant, la veritat és que el joc ha estat força bé però no hem vist aquella velocitat de moviments. O sigui molt bones idees però avui es veu que els pares hem racanejat l’esmorzar que els faltava força!!!

3er quart: Adri + Carles + Bitxo + David + Brian + Pau E. + Isaac

2 a 0: al minut ú que el Brian treu un corner, arreplega el rebot per tornar-la a posar, aquest cop raseta, un altre rebot i el Carles li fa una sotana al porter.

E joc ha continuat espeset però els nens no han deixat d’intentar fer el seu joc i la seva fil.losofia. Val a dir que semblava que el sol ens donava més forces i ja la pujàvem des del darrere amb convenciment, sobretot el Bitxo que pujant per l’esquerra s’ha entès força amb el Brian i l’ Isaac amb unes parets molt maques.

4at quart: Antonio+ Roger + Ferran + Carles (David) + Pol+ Samu + Pau C.

Experiments positius.

El Campe ha posat el Carles de pivot i el Pau C. De punta i la cosa ha funcionat molt bé.

La resta de companys també han fet el pas endavant i l’equip ha sortit més ràpid i més enxufadet.

3 a 0: minut tres, li fan falta al Carles davant de l’àrea, per fi han pitat una falta a favor nostre, la pica el Pau Cubero de forma magistral

4 a 0: al minut cinc que el Ferran la recupera en defensa, la dona al Carles que veu el Pol com puja el Pol, l’assisteix perfecte a l’espai i Pol fa el que millor sap fer: gol

5 a 0: traiem córner al minut nou, el rebot li arriba al Pol que la posa al pal llarg on el porter no pot fer res.

5 a 1: al minut deu que saquen una falta a l’esquerra de la nostra defensa (gairebé a córner), l’Antonio fa una aturada grandiosa però el rebuig queda mort a l’àrea petita i ens fan el gol de l’honor.

Irregular partit dels nens que semblava recordaven la dolorosa derrota a Sitges però a l’últim quart s’han refet bé tot i que cal dir que no s’ha patit en excés i ara, la setmana vinent, a visitar al Castelldefels, amb els que les vam passar magres a casa i que no ens ho posaran gens fàcil.