Sitges "A" - F.E. Atlètic "A"
Diumenge 4

Març
Sitges

Estadi Municipal d'Aiguadolç

Sitges "A"
F.E. Atlètic "A"

Agradable matí el que feia a Sitges, una mica de fredor però vam arribar amb molts ànims ja que estàvem convençuts que, aquest cop si, guanyàvem al Sitges. Ho dèiem perquè a la primer volta els vam dominar i ells ens van guanyar 1 a 2 per la seva “pegada” però en un partit on els nostres fills van jugar millor.

Dintre de la nostra il·lusió també hi vam posar el convenciment que, jugant a les nou del matí (horari molt nostrat però gens habitual per ells) els h podíem donar el “sorpasso”

Però hay las ... ens van passar per sobre.

Primer quart : Antonio + Pau C. + Carles + David + Roger + Brian E. + Samu

1 a 0: minut u, o sigui que encara no tenim el seient escalfat que ens prenen la pilota al mig (el seu 11 és d’un altre nivell), se’n va el davanter i gol

2 a 0: minut vuit, una altra pèrdua al mig, el seu crack retalla davant àrea i la posa lluny de l’Antonio

3 a 0: minut nou, en còrner assajat que xuten al pal i el rebot toca al Roger i malauradament entra a porteria.

Descans i a veure si ens despertem que ni l’Hem vista

Segon quart: Adri + Ferran + Carles + David + Pau E. + Bitxo + Isaac

Sembla que sortim una mica més desperts però ens dura poc ja que

4 a 0: minut tres, enésima pèrdua al mig i no Fem. bé la cobertura per deixar-los entrar sols fins la cuina

4 a 1: minut quatre, sort que hi ha un jugador que últimament ha fet un pas endavant enorme ja que rep una pilota que li posa el Pau E. desde la dreta i el Bitxo l’engalta sense que toqui terra: GOLÀS

Però no aprenem

5 a 1: minut sis, que pase? Que la tornem a perdre al mig en pujada de la nostra defensa i ara ens agafen al contraatac.

Tercer quart: Antonio + Roger + Pau C. + Carles + Samu + Brian + Pol

Canvi d’ubicació dels nens per trovar solución però …

6 a 1: minut ú, pilota que ens la preñen on sempre i el seu crack que se’n va directe li fot cacau i se li escapa a l’Antonio (i fins i tot a mi se m’hagués escapat, baja gardela)

6 a 2: minut tres, pujada del Carles que obre al Brian que li fa la paret, es gira el Carles per asistir al Samu que la clava

… recuperem l’alé? Doncs no, els collem més i els costa més sortir però quan surten …

7 a 2: minut deu, recuperació a la botiga de regals nostra, retalla i gol del seu 11.

8 a 2: minut onze, el de sempre i ara gol elevadet

Últim quart: Adri + Carles + Ferran (Roger) + David + Bitxo + Pau E. (Pol) + Isaac

Aquest quart ha estat per part del Sitges d’anat a buscar la dutxa i ens ha perms tocar una mica més la pilota i fer alguna que altra jugada de mèrit

8 a 3: minut sis, que el Carles puja des del darrere, la dona al David que la posa llarga al Pol que té temps d’encarar i fer un bol gol col.locant la pilota

Tornem a la terra i felicitem al Sitges que ha demostrat que es el líder per alguna cosa.

Com sempre, bon esmorzar, bona xerrada amb els pares/amics del Sitges i lluitarem amb sang pel tercer lloc!!!

ÀRBITRE:que no fan curset? I educación física? Lamentable.

INCIDÈNCIES: