Blanca "A" - F.E. Atlètic "A"

Febrer
Sitges

Nou Pins Béns

Blanca "A"
F.E. Atlètic "A"

Però els nens han fet un homenatge al futbol que ens ha fet entrar en calor i així finalitzar la primera volta ben situats a la tercera possició.

Primer quart : Adri + Ferran + Carles + David + Bitxo + Pol + Samu

Gran primer quart amb molta intensitat, joc precís i preciós per part de la Fundació.

La Blanca no va tenir més remei que asseure’s i gaudir de l’espectacle.

0 a 1: minut tres que la pressió del Pol fà que el porter erri la sacada i el Samu la pispa per fer gol.

0 a 2: al minut set que Fem. una bona jugada de combinació fins que el Pol assisteix al David per fer un gol molt maco.

0 a 3: minut dotze. Diagonal del Carles cap el Bitxo que li fot una gardela estil Koeman que gairebé trenca el travesser i el rebot el pispa el Samu per fer el tercer.

Partit coll avall.

Segon quart: Antonio + Ferran + Carles + Isaac + Pau E. + Roger + Brian

Segueix la tònica del primer quart. La Blanca no veu la pilota i nosaltres juguem que fa goig.

0 a 4: al minut quatre que en jugada de “Juan Palomo” del Brian per la banda que fa un autèntic golàs.

0 a 5: al minut set que veiem un gol antològic. El Carles l’agafe a la banda esquerra, va fent la diagonal fins la dreta, canvia de conducció cap a l’esquerre i l’engalta amb l’esquerra ben lluny del porter

0 a 6: al minut deu que el Pau E la recupera per passarla a Roger que marca a plaer.

Tercer quart: Adri + Bitxo + Ferran + David + Pol + Samu + Pau C.

Amb el partit a decidit, el mister fa canvas de possició amb els nens i … tot canvia de color. Un patiment constant, no treiem la pilota del darrere amb claredat, el mig del camp no la rasca i els del davant s’avorreixen tot esperant que arribi alguna pilota

1 a 6: minut cinc que en un joc enrevesat la Blanca fa el eu primer gol

Al minut set que el Ferran fà una falta i super-dri l’atura

Últim quart: Antonio + Carles + David + Pau E. + Brian + Roger + Isaac

Seguim amb els canvis de possició i continua el patiment, no pel resultat, però si pel joc.

1 a 7: estem al minut tres i el Carles puja la pilota des del darrere per assistir a l’Isaac que fa gol

2 a 7: minut cinc que no treiem la pilota bé, la Blanca ens la pren per fer el seu segon gol

2 a 8: al minut vuit que el Roger fa una gran jugada per la banda assistint a l’Isaac que marca a plaer.

Avui el resultat i el joc dels dos primers quarts han permès al Campe fer canvis de posicions que han anat contra el joc desenvolupat fins llavors però que, ben segur, ell ja té al cap que més endavant serà profitós per l’equip. La història ens diu que fa dies que l’encerta i els nens juguen de conya!!!