la foto
Sant Sadurni "B"
F.E. Atlètic "E"

Ja hem acabat la temporada de l'alevi "e" i personalment i amb les sensasions que transmeten els altres pares i mares dels jugadors, crec que a sigut molt positiva. Si que no hem quedat primers de la lliga ni tampoc l'equip mes golejador ni res per l'estil, però del que si que som campions es de companyerisme, de joc net, de germanor, i sobretot de bon rotllo.

Un bon rotllo que s'ha demostrat a les grades animant l'equip partit darrera partit, amb els dinars que hem anat fent durant tota la temporada, els esmorzars tertulies abans del partit, amb la porra de cada setmana, amb el viatge amb l'autocar, i mil petites coses més que ha fet que aquest equip de jugadors i el grup de pares hagin disfrutat de valent.

Ara toca descansar, que ja toca i esperem que la propera temporada ens poguem retrobar-nos tot l'equip de nou, com alevins de segon any i poguem tornar a disfrutar un altre any igual que aquest.

També vull donar les gràcies de part de tots els pares, al nostre entrenador Oriol per la gran tasca que ha fet i pel carinyo que ha demostrat amb els seus jugadors o que es el mateix amb els nostres fills. I també al nostre delegat Luis, que sempre a estat pendent de tot.

I COM SEMPRE,.... ENDEVANT ATLETIC!!!