pb050729
F.E. Atlètic "E"
J. Roquetes "A"

Un bon primer quart amb bones expectatives per caure de manera clara davant del primer classificat de la competició

Quan en Nil va marcar l’u a zero va prémer el botó per que l’equip de la Penya Jove de Les Roquetes anés per feina. Un minut després empataven el partit i tres més tard ja guanyaven. Potser cal recordar les bones sensacions del primer quart que, tot i perdre’l va ser d’una bona qualitat per part dels jugadors locals, amb un Atlètic bastant entonat, ben col·locats i donant la cara en tot moment.

A partir del segon quart vam tornar a veure més del que ens han mostrat quan s’enfronten a un rival millor: Desencant, desmoralització i molts dubtes per saber què han de fer en el terreny de joc. Tot i que els nostres van esforçar-se molt, no hi havia idees i la superioritat de l’adversari cada vegada era més palpable. Finalment tota una segona part on només cal destacar per part de l’Atlètic, una aproximació a l’àrea visitant amb un llançament de falta de Raül al travesser i poca cosa més. Els nostres defensors van tenir molta feina per treure pilotes del darrere. Aquestes sempre arribaven al contrari que generava una i altra oportunitat de gol. La Penya Jove es va dedicar a recuperava pilotes contínuament i a assetjar la porteria local, davant del joc estàtic dels nostres.

Cal treballar per mirar d’aconseguir millorar els resultats i el joc davant dels adversaris més assequibles.

Àrbitre: Claudio Antonio Vives

Van Jugar per l’Atlètic: Martí, Oriol R., Sandro, Miquel, Oriol G., Marc i Nil

També van jugar: Roger, Adrià, Josep, Raül i Jaume.

Gols:   Primera part 1-0 Nil (9’); 1-1 (10’); 1-2 (13’); 1-3 (17’); 1-4 (21’)

Segona part 1-5 (39’); 1-6 (41’); 1-7 (44’); 1-8 (47’); 1-9 (55’); 1-10 (58’)

El proper dissabte l’equip Atlètic Vilafranca aleví E juga contra Base Espirall Les Clotes a les 12.

El Base Espirall Les Clotes ha jugat 5 partits, ha guanyat 2 i ha perdut 3. Ha marcat 18 gols i ha encaixat 23 ocupa l’onzena posició amb 6 punts.

L’Atlètic Vilafranca E ha jugat 5 partits, amb 2 empatats i 3 perduts. Ha marcat 14 gols i ha encaixat 36 ocupem la catorzena posició, de setze participants, amb 2 punts.