Bonaventura "B"
F.E. Atlètic "E"

Important millora en actitud i joc que ens dona un punt en camp contrari

Quarta jornada i es comença a  notar la feina feta. L’equip va trobar un adversari de característiques similars i vam poder assistir a un partit igualat on els nostres van fer millor joc i van tenir l’oportunitat de guanyar a poc que la sort hagués estat de la seva part.

En un camp de terra humit per les darreres pluges els nois de l’Atlètic van començar fent un bon joc, tocant la pilota i amb una mentalitat més decidida que en anteriors partits. La defensa va tenir una actuació més resolutiva i, tot i que encara queda molt per millorar, va ser més eficaç que en altres partits. Encara es veuen problemes de circulació de pilota en vertical cap a l’àrea contrària i les oportunitats, que no sovintegen,  no tenen el perill que desitjaríem.

Vam estar vivint un patiment continuat ja que si bé hi havia moltes aproximacions a les porteries no s’acabaven de concretar en gol i el temps anava avançant. Molts nervis i en una d’aquestes arriba el gol local que, a nou minuts del final ens donava males sensacions. Els nostres van reaccionar i van tenir alguna oportunitat d’empatar però la pilota no volia entrar. Finalment i, amb l’empenta de la banqueta i del públic totalment abocats amb els nostres, crescuts i amb convenciment, va arribar el gol de l’empat. Un seguit de rebots a xut de Nil va acabar al fons de la xarxa local.

Ara ocupem la catorzena posició amb dos punts i la propera setmana ens visita el líder de la competició, la Penya Jove de Les Roquetes “A”

Van jugar com equip inicial: Martí, Oriol R., Sandro, Oriol G., Adrià, Pol i Nil.

També van intervenir Roger, Marc, Raül, Jaume i Miquel.

Àrbitre: Esteban Blanchart

1-0  (51') 1-1 Nil (57')