F.E. Atlètic "E" - Odena C.E. "A"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "E"
Odena C.E. "A"

Un atlètic amb molt bon joc no pot amb la superioritat d'un equip de segon any i amb un parell de jugadors amb una potencia de xut que trencava la xarxa.

Dissabte van poder veure un aleví "e" molt lluitador i força centrat al camp, amb jugades molt ben definides i només ens falta que la sort ens vingui pel davant cara la porteria contria.

El Odena, un equip de segon any amb molta més experiència i amb un parell de jugadors pioners que tenien un potent xut i l'únic que feien era prova sort desde fora l'area amb xuts alts i axí el nostre porter res podia fer. En canvi els nois de la fundació feien el seu joc de anar-la pasant i arribant a la porteria contraria amb moltes ocasions. També vam poder veure un alevi que no s'arronsava amb l'alçada dels nois de l'Odena i van plantar cara encara que el resultat els hi era en contra.

En resum un bon partit amb uns nois que en mica en mica van agafant el ritme que el seu entrenador els hi demana.

Anem desens a la lliga i el proper partit es amb Santa Coloma de Queralt que més o menys està com nosaltres, recomano portar roba de rigoros hivern ja que les temperatures baixaran i també uns bons calentados de maniga llarga pels jugadors!!!.

Per cert la porra te un bote de quasi 20€

ENDEVANT ATLÈTIC!!!!