BENJAMÍ -LLIGA
CRISTOFOR "A" - L'ESQUITX "A"

Vilafranca del Penedès

Cristòfor Mestre

CRISTOFOR "A"
L'ESQUITX "A"

Diumenge vam poder veure a un equip molt competitiu que va demostrar que les ensenyanes del Mister Oriol començen a donar fruit.

Despres d'un bon esmorzar vam anar tots ben contents cap al camp a veure un altre partit de l'aleví "e", amb els ànims una mica per terra despres dels empats dels partits posteriors, però la sorpressa va ser que només començar el partit els nois de la fundació van demostrar que son un equip molt competitiu i que si li posen ganes de veritat no tenen rival.

Desde les grades podiem veure jugades molt ben definides que començaven desde el darrera i que ràpidament la pilota ja estava al camp contrari sense que el Sant Sadurní sapigues reaccionar. Cal felicitar a tots els jugadors, a l'entrenador i al nostre delegat, ja que entre tots ens fan passar una bona estona mentres els nostres fill s'ho passen de lo mes be.

El proper partit ens be una mica complicat amb L'Odena "A" un equip que va segon a la classificació, però si l'atlètic surt com a lleons no ho tindràn pas fàcil.

Anem 10 a la lliga.

ENDEVANT ATLÈTIC.