Piera "C" - F.E. Atlètic "E"
Avui 21

Octubre
Piera

Camp d'Esports de Piera

Piera "C"
F.E. Atlètic "E"

Sota una pluja a estones i estones de sol, el aleví E va remuntar un partit que es veia perdut i el Piera en l'ultim moment fa el gol de l'empat

1 part: Oriol, Cesc, Marc, Isma, Jordi, Daniel i Oriol.

El partit no podia començar millor, apart de la pluja que estava deixant els jugadors empapats d'aigua i amb un terreny de joc molt relliscos, però com deia l'atlètic s'avança al marcador amb una jugada que comença el Cesc que fa una passada en profundidat al Daniel que marca un gol despres de desfer-se de 2 jugadors.

(0-1). Com sempre l'euforia i el bon rotllo envaeix als jugados i mentres uns no corren i l'altre espera que corri el del costat el Piera fa un gol per tota l'esquadre que deixa a la grada muts. (1-1). Vinga nois, anims eren els crits de l'afició de l'atlètic però amb un altre desgavell el Piera tornar a marcar (2-1). El mister que comença a ficar ordre i sort d'això que l'atlètic va tornar a apretar i deixar el Piera tancat a la seva area.

2 part: Oriol, Marc, Ruben, Max, Maldo, Ferrer, roger.

Començem apretant de valent però falta continuitat amb les jugades i encert amb els xuts i amb un contra atac el Piera torna a fer un gol (3-1). El mister fica enganxat a un jugador dels nostres a el pichichi del Piera i ja no el deixa tocar mes pilota. El Roger agafa la pilot al mig del camp i aixeca el cap i veu el Ruben sol a la banda que no desprofita l'ocasió i marca un gran gol (3-2). A les grades ja estem mes tranquils al veure que la cosa canvia i que el joc de l'atlètic es millor que el del Piera i mentres comentem les jugades el Maldo roba una pilota i la puja fins que el max desmarcat fa el gol de l'empat (3-3).

3 part: Oriol, Cesc, Roger, Jordi, Isma, Daniel i Oriol.

El mister que en el descans no para de parlar amb els jugadors i al sortir al camp el Maldo torna a marcar però queda anul.lat per fora de joc (no se, no se) però els de vermells no paren d'atacar i el Francesc puja la pilota fins al mig camp i li pasa al Isma que només té que acabar la gran jugada i celebrar el gol del desempat (3-4). Però no s'acaba aqui el bon joc sino que el Jordi estavella un potent xut contra el pal de la porteria i el Daniel no arriba per centimetres despres d'una centrada i el Francesc fa un xut desde fora de l'area que pasa per sobre. O sigui que no vam fer 3 o 4 gols més peque Deu no va voler però a les grades vam quedar molt contents perquè vam veure un gran equip.

4 part: Oriol, Max, Ruben, Ferrer, Maldo, Marc i Roger (canvis: jordi x Roger / Oriol x Marc)

Ja estavem discotin qui pagave els quintos ja que el Piera no tocava ni quarts ni hores ja que l'atlètic estava molt ben col.locat però amb un corner el Piera fa el gol de l'empat quasi al final del temps.

El proper partit es amb el Capellades que de moment no ha gunayat cap partit o sigui que es de primer any com nosaltres.

ANEM DESENS A LA LLIGA.

ENDEVANT ATLÈTIC