Un gran partit de la Fundació que ens ha deixat un mal regust de boca ja que el resultat final no es el que reflevteix el marcador.

Bones a tothom, ara si que va de debò, res de parits amistosos, ara ja toca jugar de veritat, i el primer partit va anar força be i vam veure al terreny de joc un equip molt ben col. locat i amb molt de potencial.

La primera part va estar molt igualada ja sabem que els nois de l'alevi E els hi costa agafar el ritme, però ho van defensar molt be i el resultat va ser de 0-0.

La segona part l'atlètic va sortir molt fort i amb una centrada el Dani va fer un gran gol que va deixar emmudit a l'afició de l'Igualada. 0-1

La tercera part va estar dominada pel contundet joc dur de l'equip rival i amb una jugada el porter de l'igualada es va enportar fisicament al Isma que estava esperant que baixes la pilota per rematar de cap,  quedant el Isma estirat al terra per uns moments fins que desprès d'una remullada d'aigua miraculosa el jugador es va aixecar i continuar el partiti, això si tocanse el bony del cap de tant en tant. El resutat va ser 0-1 ja que l'arbrit no va pitar penalt amb l'entrada bestial del porter de l'igualada amb el nostre delanter.

La quarta part va ser un desgavell, però ni dels jugadors ni dels tecnics ni de l'afició si no d'altres factors.... l'atlètic es va avançar amb un fantàstic gol però es va anul.lar per fora de joc segons qui ho miri esclar..., i l'Igulada va marcar el gol del empat amb una jugada que va començar amb un corner a favor nostre que no es va pitar, però ja sabem que el futbol es així i que aquest factor extern sempre el tindrem algunes vegades de cara i d'altres d'esquena. El que importa es que els nois van lluitar fins el final i vam marxar cap a casa amb un punt.

La propera setamana juguem amb el Gelida "B" que amb el partit anterior va gunyar al Masquefa per 6-4.

Anem setens a la lliga!!!!

ENDEVANT ATLÈTIC