Aleví
Amistós
F.E. Atlètic "E" - Cubelles "D"

Setembre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "E"
Cubelles "D"

El Cubelles ha de tirar de jugadors de segon any per derrotar a un atlètic tímid però lluitador.

La primera part va estar molt igualada i només amb una jugada en contra atac el Cubelles es va avançar al marcador (0-1)

La segona part va ser dominada pel Cubelles que va treure a tots els seus jugadors de segon any al camp i la diferència d'edat i de cos va ser reflectida al marcador amb 4 gols a favor de l'equip contrari.

(0-5)

La tercera part el Cubelles va mantenir la mateixa alineació, però l'atletic va sortit molt motivat i els hi va plantar cara de valent però el Cubelles amb dues jugades es va tornar a avançar al marcador amb 2 gols (0-7).

L'última part, els equips estaven més ajustats per alçada i per edad i experiència, amb el resultat que l'atlètic va fer dos magnífics gols que van tenir un gran gust de victòria.

El resultat final va ser Atlètic 2 - Cubelles 7, però aquest any el podem anomenar de traspàs i el que vam veure dissabte passat amb jugadors molt més alts i amb molta més picardia i experiència,  és el que ens trobarem durant tota la temporada 2012-2013 i serà la propera temporada on realment tindràn que demostrar tot el que han après que de ben segur ens portaràn més d'una alegria.

ENDEVANT ATLÈTIC.