F.E. Atlètic "E"
Blanca "C"

Felicitats nois!

Després d’una primera part ensopida i repetint les mateixes mancances dels dos primers partits, un noi de deu anys, en Pere Rosich, es va carregar l’equip a l’esquena i va motivar als seus companys per aconseguir la remuntada. De 0-4  a 8-8!

Quan l’àrbitre va decidir que s’havia acabat la primera part les sensacions que hi havia entre els jugadors i seguidors de l’Atlètic eren que, davant d’un equip molt fluix i que no feia res més que córrer amunt i avall com en un pati de col·legi, tornaríem a patir una nova derrota. Aquesta vegada més dolorosa doncs, si bé en els anteriors partits davant teníem equips superiors, aquesta vegada no era el cas. Els nostres havien jugat amb les imprecisions, la manca de confiança i la por de cometre alguna errada que han estat habituals en els partits disputats.  No havíem estat capaços de tirar ni una sola vegada entre els tres pals. No hi havia motius per pensar que res pogués canviar i tots plegats ens preparàvem per assistir a una nova davallada dels nostres en una trista segona part.

Llavors va aparèixer en Pere Rosich. Només xiular l’àrbitre l’inici de la segona meitat es va convertir en el protagonista principal i va fer de líder dins del camp. Animava als companys tot encoratjant-los per aconseguir el que només hi havia en el seu cap. Era possible remuntar!

D’ell van ser quatre dels vuit gols que vam aconseguir però més que els gols el que va ser vital fou el coratge, les ganes, la confiança que va inculcar als seus companys que van respondre de manera brillant. Tots assistíem a un espectacle inèdit.  Un noi ros conduint la pilota, dirigint als companys, donant-los presa en cada gol per fer un altre més i en definitiva protagonitzant el partit al costat dels seus companys que van treballar de manera excel·lent buscant la victòria.

Els nostres començaven a fer alguna bona jugada i a arribar per fi a la porteria dels contraris i el que és més important, per primera vegada els nostres nois creien en les seves opcions i lluitaven com mai ho havien fet. Per fi s’arribava amb determinació a l’àrea contaria.

Al final ens va sobrar l’últim minut. De tota manera ens han demostrat que cal animar aquests nois i treballar molt amb ells doncs diumenge ens van obsequiar amb un espectacle que ens costarà d’oblidar.

Felicitats nois!

Van jugar com equip inicial: Roger, Oriol R., Oriol V., Oriol G., Adrià, Marc i Miquel.

També van jugar: Martí, Sandro, Nil, Pere, Jaume i Raül.

Àrbitre: Antonio Molina Pareja

GOLS:

Primera part: 0-1  (10') 0-2 (12') 0-3 (18') 0-4  (20')

Segona part: 1-4   Pere (32') 2-4 Oriol V (33') 2-5 (34') 3-5 Pere (40') 4-5 Miquel (41') 4-6 (50')  5-6 Nil (51')  5-7 (53')  6-7 Pere (54')  7-7 Pere (57')  8-7 Nil (58') 8-8 (59')

Actualment ocupem la tretzena posició amb un punt,  12 gols a favor i 25 en contra. La propera setmana juguem dissabte a les 10h contra el Sant Bonaventura de Vilanova i la Geltrú   que ocupa la setzena posició amb 0 punts,  5 gols a favor i 28 en contra.