F.E. Atlètic "E"
Ramon Sicart "A"

Dels sis punts possibles de la segona volta, els nostres nois han sumat 4, i podrien haver estat sis si a Cunit la sort no ens hagués donat l’esquena.

Aquesta setmana ens visitava l’equip del Ramon Sicart de Llorenç del Penedès, que a la primera volta ens havia guanyat per un sever 9 a 3.

Les coses han canviat tant que els nostres nois van sortir a jugar convençuts de que la victòria estava a l’abast.

El bon joc desenvolupat en els darrers partits convidava a l’optimisme.

Ni quan al minut 14 del primer quart el marcador assenyalava 0 – 2 i en Martí havia fet dues grans aturades i havia salvat amb eficàcia un perillós ú contra ú dubtàvem de les possibilitats dels nostres, i el que és més importants els nois de l’equip seguien confiant en les seves possibilitats, malgrat el resultat.

La constància i el treball de l’equip va donar els seus fruits amb un joc de pressió, recolzaments i molta lluita, molt ben dirigits per l'Ivan i per en Jordi i l’inestimable col·laboració del Juantxu, que des del darrere de la porteria anava col·locant els pivots defensius, tot rectificant la seva posició de manera eficaç.

Tot i que el marcador sempre va anar ajustat cal destacar la remuntada del segon quart on vam passar del 0-2 al 4-2. Una llàstima que en el darrer moment un jugador visitant va marcar el neguitós 4-3.

Així doncs, i seguint amb la tradició, ens vam anar al descans amb l’angoixa que ens acompanya darrerament i lamentant que podia tornar a passar que tota la feina feta fos inútil.

Però no va ser així i amb un gran treball al damunt del camp, seguretat defensiva, bones transicions, agressivitat i pressió al davant vam ser capaços de guanyar justament en un gran partit.

Ens va donar un gran ensurt en Marc quan tot jugant va caure sobre el terreny de joc sense cap raó aparent. Un cop recuperat ja no va participar en el joc com a mesura de prevenció i hores d’ara tots confiem que estigui totalment recuperat.

Punt i a part la eficàcia realitzadora de l’Oriol Moliné que va marcar cinc gols, que sumats als tres de la setmana passada sumen vuit en dos partits. Felicitats i a mantenir el promig.

Primera part: 0-1 (8’); 0-2 (14’); 1-2 Oriol Moliné (16’); 2-2 Oriol M. (22’); 3-2 Miquel (25’); 4-2 Oriol M. (28’); 4-3 (30’).

Segona part: 5-3 Oriol M. (34’); 5-4 (55’); 6-4 Oriol M. (58’).

Van jugar Martí del Cerro, Oriol González, Alessandro Navarro, Marc Ventura, Miquel Blanch, Nil Solé i Oriol Moliné. També van jugar Oriol Riba, Adrià García, Jaume Rodríguez i Raül Martínez.

Va arbitrar Enrique Martínez

El proper partit dissabte 3 de març a les 16.15h  al camp Nou Pins Béns de la Blanca Subur de Sitges.